2005-01-25 15:38:30車厘金

病了=.=

唉.........~
無啦啦就病左啦
都唔知咩事~6:30都未夠鐘起身~就想嘔>.<衝左入廁所.....嘔了
原本諗住冇事架........所以就照常返學啦
點知出門前又嘔多次=.=照返學~~~
樣衰!!!
返到學校又嘔.....因為集緊隊既關係~我又嘔wo....全世界千幾人望住=.=我仲要跪埋o係地下囉~上上下中史堂又嘔了=.=大家都迫我早退
哈哈...全世界都比晒d紙巾我~connie仲比左個膠袋我~多謝=.=

唉......竟然....得3個人打黎.....
不過可能唔想嘈我jei
多謝郭奶~多謝吳國~多謝connie...
不過仲有suki~o係icq send左個msg比我!!

其實總的來說~我嘔左7次=.=
個醫生聽到都呆左呆....下?你一日之內嘔7次呀?
其實佢都唔多知我咩病...因為我除左嘔~就咩事都冇~應該唔係食錯野
佢最後都話我係急性胃炎~仲要打針>.<
果枝都唔知咩針架~痛到我唔郁得>.<

今日都冇咩大礙~只係全身都好累~冇晒力咁
都係揀左唔返學~費事返到去又訓啦
訓左廿幾個鍾...我又累得濟冇除con
搞到而家隻眼紅晒=.=唉..............咁就冇返兩日學
慢慢追吧喇>.< >.<