2004-09-26 20:17:48CherryB

‧團圓。

中秋節....又一年啦~^^
今年中秋應該很開心吧!!
希望快d到啦..果日~
好耐冇見既朋友都會見面,友情依舊,其實真係好難得呢!
現在的生活都幾好呀,雖然平凡d,
可能有時會辛苦,心灰,傷心氣餒,想放棄~
但係識左好多野,好多好人,衰人,賤人<---(呢個世界仲有d咁既人~>.<")
一想起就開心了!!
有他的支持,我會勇下去...




My dear friend:
或者 我地會少左見面,
但係,唔代表 我地會疏遠。
或者 我地有時會聯絡唔到對方,
但係,唔代表我會唔記得你。
終有一日 ,我地見返面既時候,
彼此的笑容也沒改變!!
=========================================================================

唯一唔同既係,我變得開朗了^__*
不再呆在這噴水池的梯間裡..