2004-09-10 23:17:48CherryB

謝謝你 JaY ~

周杰倫好像快開演唱會了~~~呀!!我都好想睇呢>.<
講起佢,我就諗起好多開心野啦~(型)
應該係心情平伏唔到既時候,聽下佢D歌~人都精神D!!!
好似呢排咁,都知做乜喎,個人好似麻木晒咁~
日日係度發牛豆,但係都可以發生好多野=.=
例如: 無啦啦識到個人,仲做左我"偶像"^^遲D可能....^__^"
無啦啦要去"飲",做埋姊妹果隻..老晒>.<
無啦啦做左人地既~男朋友~~嘻!!(好多著數咁喎..)
無啦啦比人煩到嘔泡.....一個字"慘"囉!
總之呢排就...都唔知係咪行衰運
JAY~~~~快d幫幫我啦!!

=========================================================================

否定我的作品 決定在於心情 
想堅持風格他們卻覺得還歐顆 
沒驚喜沒有改變
我已經聽了三年 我告訴外婆 
我沒輸 不需要改變