2007-10-12 17:57:58●饒小唓¨

"oh~my hapi holiday...." see you! hahaha```

oh```itz the end of holiday lar..!

anyway,i dun hv any feeling.

coz in here, there’z not any sense for me abt holidayz.

but。。。。。some issues make me hapi ar`

i jux can say im so lucky.

係時候報告下呢兩個星期我做過乜啦`

終于,yrly exam結束了`

真係過的太快啦D時間,我都未反應過黎!!!

aiyyaa,太開心啦`

第一開心件事,今次exam先生做嘢有效率好多。
隔個星期就基本知道成績啦,雖然份report就要
等holiday之後先有。
wah~~~今次exam我都想感謝自己。完全出乎我意
料,既然6個subjucts全部within top 5啊~~~OMG!
有D section仲儸full mark,又係果句“付出就有
收穫啦!”
其實,平時積累好緊要啦。今次,我本來好騰嘎,
因爲,我攷之前一D溫書嘅motivation都無,我仲
死刨drama。唔知道係好彩定點啦,今次take it
easy,反而攷出黎仲好```

Secondly,就係我有part-time job啦``真係上天
眷顧我ar`一放假,就有pt job要人,不過都係要
多謝我啊嫂啦`多得佢介紹我啦!
我份工呢,辛苦又唔算。其實做嘢都無話好舒服甘
啦,我呢就係要學下個computing system,幫d
customers order食乜甘啦`又係service果方面嘅嘢,
同之前係coffee shop差唔多啦`不過要記menu啊`
我boss話要一眼觀七啊`
Last Sunday,第一次真正be paid。Wah```做幾日
就用2百幾袋鼠dolla。雖然,都唔算高wage,不過
如果一乘六,條數就噤睇好多lu~~~以後,一星期就
有3日繙工啦`

SUmmer到啦`不過呢度d天氣神神地gar`有時候熱到si,
有時候又凍冰冰!我又開始要減肥囖`哈哈,而傢一直
漂浮45~46。42係我目標啊`以前我就甘啦,不過而傢高
佐,所以正確黎講,我要瘦過以前。

er~~不過,我始終餵食lar`anyway,我係運動熱血份子,
無瘦可以接受,但千奇咪肥就得啦!
WR 2007-10-15 20:42:45

cherry.我离撑你啦 有人真系会甘无聊噶吓,呢个世界颠人越来越多啦!大家都要小心啊 呢D人真系要小心收未尾果几年

·· 2007-10-15 14:38:01

死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場死飛機場·

2 2007-10-13 23:09:19

呒礼貌....
点解5可以将心比心?你会中意挨人闹么?????!