2005-06-06 18:27:18軒。

唉....咁快又一年

今年學期仲有幾個月就過 LU ...唉可能要離開伍華...特然諗起有d唔捨得。無得再同d fd 日日返學,係學校玩,寸呀sir & miss 。

e家只有努力讀落去,再睇下點先。

其實3年真係好快過....e家諗起初初入黎個陣以為中學好黑暗,原來原全唔係o個回事,e 3年係伍華真係好開心,雖然有時係比人寸...不過唔同你熟都唔寸你啦係咪。

仲有"的神"睇住我3年....3年都係你做班主任....thx 你呀 你教識我好多野
次次我打架你都唔會一開始就鬧...而係慢慢同我講道理。^^

"嘉敏姐"你算係我係伍華知得你最多野ga 老師.....e家諗返 F.2 個時上你堂打架成日都打親你....真係sorry呀 ~!!!有幾會請你食飯補數

唉~如果今年走..就諗住讀西廚...要做個make蛋糕的人。

test完我會再寫嫁啦....想知我之後會點就要等下啦