2007-07-31 02:11:07**Cheryl**

欠了些 Surprise!


IELTS 的成績終於有了結果, 第一次考, 我的成績是5.5分 (see reference)
面對這個結果, 只是覺得缺少了點 surprise.. 但.. 畢竟是正常的~ 三個多小時的英文測試, 就是要計算出你的程度. 5.5分, 總算做出自己成績吧!


BAND 6 - COMPETENT USER

Has generally effective command of the language despite some inaccuracies, inappropiacies and misunderstandings. Can use understand fairly complex language, particularly in familiar situations.

BAND 5 - MODEST USER

Has partial command of the language, coping with overall meaning in most situstions, though is likely to make mistakes. Should be able to handle basic communication in own field.

"出黎行, 始終要還" 哈.. 現在回想起知行幫我溫習的三個星期, 過程真的很 harsh. 就是這句說話, 不斷鼓勵我努力的 "孤軍作戰".

Edxxx 在多倫多的時候可以現身 "英語一分鐘" 的節目
知行考 TOEFL 的時候可以 over 600
等等.....等等.....
在我身邊先後出面了許多成功的例子, 我都不知他們背後付出了多少努力

但我有信心, 我的成功例子將在12月發生^^

上一篇:Hea.... T^T