2006-04-26 09:58:41dEn

我係壞人!?

唔係, .... 我唔係壞人! 點解你總係覺得我成日將你拒諸門外既, 我唔係呀.... 我仲係驚, although 你比左好多安全感我, 但仲未 cover 到我之前既傷, 我唔想又 hurt 多一次, 我受唔到. 我講真架... 我唔想投入得太快, 我更加唔想好似之前鰟兩次咁, 我諗我會崩潰, 你想像唔到之前鰟兩次hurt 得有幾深.....

"為何還沒有初吻 便要怕失戀 約會未完便掛念 傻得我晚上過份期求明天 以為你會在眼前"

"為何還沒有吵架 便怕要與你開戰 每日面臨你考驗 頭一次顧慮我沒動人條件 懷疑全是我問題 沒發現"

"天天失眠 我怕消失氣力纏著你 然而據說 愛得精彩別要貪生怕死 怎麼可能愛你愛到將我自己捐給你 還怕你 會將感激變成對不起"