2006-04-10 16:02:47dEn

help~

今日, 我個客, 阿 william, 又繼續放笑料:

電話對答 :
w: 喂, denise呀, 我上頭睇左 menu, 想改野呀...可唔可以叫廚....廚..廚....廚....廚師寫多個 menu 比我呀.. (個廚字, 廚左成 1 分鍾; 同埋, 好似我地只係 serve佢一個 group咁呢...)
d: (你上個 week 咪同我講左 law.. 我咪叫你問你阿頭想改咩 law...) yee... 我咪同你講左, 最好你話我知, 你唔想要d 咩 item, 我同你改0個 d , 會快過全個 menu 寫過.
w: 咁呀........... 我想問, 荷葉飯..係咪即係糯米雞呀 .... ( 0 ________ 0)

d: 呀..................

w: 咩係鴛鴦雞呀?
d: 即係用雲南火腿 同埋冬菇整架 law...
w:0下!? 無雞架!? (bear----------------------------------------)



仲有, 原來 kiwi既國語唔係讀"奇異果", 係叫 "獼猴桃"