2008-11-03 19:41:12大頭叉

第一日做supervisor

今日有新同事返工,係我的直屬下屬。第一次supervise人,唔知點對待佢。我手頭上好多野做,但佢應該follow唔到,(而且政府架構中,都唔容許clerical同事去做paper work的工作),唯有俾file佢睇,佢睇左一日,我覺得都幾悶呢! 不過佢悶都唔可以上網,因為政府電腦connect去internet係要password的,clerical同事,因為佢地低級 (對不起,我都唔想咁階級,不過呢個係policy),所以冇password for上網,唔怪得我冇見過班同事睇股票啦!

其實我依家份工,好似做夾心人咁,因為我係EA,係official grade (比clerical grade高級),所以clerical同事一班人出去食飯係唔會叫我; 但另一方面,我係contract的,又被班公務員標籤左"唔係自己人" (不過他們都不敢表現出不服我,因為我比他們高級),現在感覺高不成,低不就呢! 但其實我老闆都幾nice的,對我都不錯,只不過她未做過contract,不會feel到做夾心人的感覺了。
catchin 2008-11-10 22:29:28

你做呢份政府工, 可能係contract 關係, 感覺上比係出邊打工更冇歸屬感呢...