2008-08-12 17:14:03大頭叉

嘉禾大廈

嘉禾大廈 12-08-08

嘉禾大廈火災,兩個消防員因公殉職,佢地真係好偉大,每次見到段新聞都感到難過。

我工作上要處理internet enquiry,今日有人投訴,質問為何嘉禾大廈消防設施不足下仍獲批牌,我當時才意識到呢單新聞可能都關自己部門事,事關我地係負責卡拉ok牌。

當我打電話問清楚投訴者的投訴內容,原來佢地只係擔心自己的大廈會否有消防問題,他們不想做嘉禾大廈第二。呢個投訴者的大廈二樓將會開設足浴店,他說到底只係唔想人地開舖,仲叫我唔好發牌俾佢。首先,足浴店唔係我地管轄範圍,我冇權干涉; 再者,人地拎正牌做正當生意,佢憑咩唔俾人開舖呢? 我明白係人都唔想自己住的地方太多閒雜人等進出,但呢d向政府投訴都冇人架! 要怪只怪個業主出租俾呢d店舖啦!

順帶一提,今次嘉禾大廈卡拉ok個牌唔係我地部門發,我老闆唔駛揹黑鍋了!