2008-08-08 16:29:46大頭叉

思緒雜亂

思緒雜亂 8-8-08

呢排冇乜打日記,並非呢排冇野發生,而係呢排思緒好亂,個腦冇時停。

等好brief咁講下呢排發生過d咩先。生日0個日,鴨仔本想去大澳,不過我地起唔到身,加上搵唔到個碼頭,所以冇去,結果在屯門行街。鴨仔想買個機頂盒俾老豆,但呢排機頂盒斷貨,價錢企硬,我半個月前買又送HDMI線,又送天線,而且有現貨,當日差唔多斷晒貨,又唔肯送色差線俾我地。好彩我細佬在深水步幫我地買到個機頂盒咋!

8月6日打風,無端端有一日假,我相信好多人都會讚呢個風打得"正",完全cover一日的返工時間。當日12pm,katy提議唱k,結果我地3pm去neway city,鴨仔,kevin同我拎房先,一開始唱就有個atv記者走入黎話想拍下我地唱k情況for 6pm新聞,但我地只得3個人,佢都話冇問題,咁我地由得佢拍啦。我唱左半首歌,班友終於到neway city,我心想,終於唔駛咁尷尬一個人唱k。katy同cathy簡直係欲拒還迎,一知道atv要拍野,先係亂叫,然後怕羞,當個記得拎支咪話想訪問,佢地兩個竟然搶咪爭住影相,hyperactive到連個記得都驚。阿良走左去做訪問,人地問佢點解今日黎唱k,駛唔駛返工之類。佢答得假到死,話工作上有野要趕,寧願返工都唔想放假。結果atv當晚冇報導啦!

下星期去旅行,鴨仔有同事今個禮拜先決定join,但機票水漲水高,貴左好多,我不斷搵平機票,又要搞酒店d野,都唔係唔煩架! 不過多一pair人一齊去,應該好玩d gei!

鴨仔想送電腦俾我,佢都成日要睇電腦野,而我鐘意的牌子五時花六時變,又唔想貴,所以佢都好煩。

工作中,近來最重要的事是recruitment,不過自己做recruitment先知candidate的質素真係不予置評! 連張form都唔識! 本來我都想講下大家考政府工時,填表上要注意d乜,但俾呢班candidate搞到我都不想再多說了!