2004-10-12 00:11:28Charis

My DreAm ~ 綿羊仔 ~ FiNisH !?

揸綿羊仔一直都係我既夢想
前幾日...
難得有時間,又有心情,未打算去報名學揸law...
一心想...學完就可以買架粉藍色綿羊仔啦...(幾開心ar!!)

點知...一提起...
家人就立刻反對,
仲話如果我學既話唔幫我比卡數...!???
無計啦...唯有就範啦

都唔知點解...佢地咁反對...就連學生都叫我唔好亂來...
唉...
可能...因為我係獨女、又無咩腦、又無方向感、又傻、又...
(haha...邊有人咁數自己lei!!)

不過真係有d無奈...
直到...你告訴我
你為了我而去學揸..仲報埋名既時候
我真係開心都...short 左...

多謝你啦...
p.s你架車可以係粉藍綿羊仔ma!?
hehehe

不過擔心既時間又來啦!
為何人無兩全其美架!?