2004-04-20 02:56:47Char

Now I was lost, now I was found.

19/4/2004

又係十年都唔update一次日記, 尋日做左成晚通宵終於做完d麻煩功課,可以鬆一口氣,但係過幾日又有其他野交,不過過埋今個week就到study week,可以靜下來安頓自己,再同考試死過....跟住就去放肆一番!!

工作,讀書,玩,拍拖,訓,工作,讀書,玩,拍拖,訓,工作,讀書,玩,拍拖,訓..........
重覆又重覆的東西,我開始變得機械活動,好似冇左意識咁,個人冇左d動力,身同心都唔屬於自己咁.

睇完戲之後,我開始意識返[自己],原來我忘記左好多野,我都唔清楚係真忘記定係逃避緊......算啦,過去唔重,因為現在不需要過去

但係將來又應該點呢?

將來點我唔知道,現在我可以做的,就係做好其他人想我做的,同埋我自己想做的.