2007-01-12 17:25:47傻MO

112`我打野喇`=D

今日係07年1月12日`
已經新1年`已經過左好多野`
過左speech day`
過左陸運`
過左singing con`
過左聖誕假`
過左tmcc週年音樂會`
過左last既tmcc練習`
過左考試`


Speech Day`
choir既表現`
我所聽既有好有唔好`
但我覺得不差`當然可以更好啦
今年既你地好乖`
有時練習over run`我知你地好支力`
但你地都會俾心機唱埋佢`
我感受到`
我仲記得未俾糖你地嫁`
陸運`
今年係第2年既lala同第1年既artist`
lala見到karen`呀菁`呀瑩都好辛苦`
有段時間曾經頹過`
但係你地撐返起`
雖然拎唔到獎`
但當我地練習o個陣`見到有人為我地喊`
係因為覺得今年lala好好`
而且一跳完`成班都喊`
o個o下覺得之前既練習`係值得`
而banner`拎左場地佈置`好開心`
red hse好似連續幾年拎左場地佈置`
就算走堂`上connie屋企整到好夜`
都好值得`

SingCon`
成個練習`4C都係抱住唔會贏既心情`
所以玩得好開心`
今年既sing con`
睇住Nat一手一腳做左好多野`
知道佢好大壓力`
f.1-2既sing con`
我覺得自己好冇用`
nat同超超既低落`我好似幫唔到咁`
雖然臨開show前乜都check過哂`
但出到黎都係唔順暢`
而且`佈置又要再加野`
19號o個日`我真係dup左`
好彩`第2日既sing con`
吸取左前一日既教訓`好好多`

tmcc25週年既音樂會`
last一年既音樂會`
由小三一路到宜家`
o係tmcc`我渡過左7,8年既時間`
面對過多次既分離`
今次`終於係我要走`
雖然曾經懷疑過留o係tmcc既意義`曾經好唔鍾意件團服`
但我唔會忘記`雖然over run左1個鐘`
我地A團既人仍然企o係台上唱友共情`
唱唱下喊到lam埋一舊既情境`
o係tmcc渡過好多美好既時光`
因為一大堆鍾意唱歌既人走在一起`
大大聲咁唱歌`係一樣好美好既事`
快樂在歌聲裡

exam`
上個禮拜好辛苦`今個禮拜好輕鬆`
總算過左lu`
Eng`Reading卷難`其實睇唔明佢問乜`
Chin`還好還好`
Maths`我好想合格`
Commerce`PA`Econ`PTH`不過不失
Geo`可能會drop`睇下考成點啦`


過左咁多樣野之後`黎緊既就係music festival`
經過上年`已經有d睇化`
不過盡力就好`

2007-01-13 13:26:14

呵呵..
MOMO..要加油呀..

版主回應
乖女=]
多謝你既支持=]
2007-01-14 23:26:29