2006-12-04 22:13:26傻MO

2/12/06..sat


星期六既我係最wing既一日...

成個人都好支力...

好似得個殼咁...

天氣又凍...我對手凍到乜咁...

不過我個心好暖=]

朝早原本要lala的...前o個晚9點幾就去訓...

一訓訓到第2朝9點半...=0=...

即刻換衫返教會...

今日又有兩場表演...下午同夜晚...

捱足成日...

我肯定今日係我返咁耐教會以黎最靜既一日...

連呀覃串我...我都冇反應...呆呆滯滯的...

但我知道呀強,呀覃都特登整笑我...

12點半就趕住去市中...

臨走前...多謝呀強既熱檸蜜...胡姑既三文治...

o係車度...就算我幾冇胃口...

我都食左....

杯熱檸蜜真係好暖=]

去到大會堂join埋佢地...

原來今日係o係演奏廳表演的...什麼屯門大會堂20週年...

唱緊o個陣係無奈到爆...雖然唔係好出到聲...

但d觀眾係勁嘈同周圍走....第一次...=-="

之後返馬可賓練歌...

Bibi,mi,Poon知道我病...個個都幫我保暖...

超感動的...

6點幾先放dinner...搭半就要集合...

買完包就返去等上車...

好彩都仲有時間食野...

上車我係訓的...

俾班o靚妹叫我做惡魔...=="...

全因為Bibi這個天使,,,=3="

今晚係o係中環...

o個個城堡度唱...

有點亂黎既感覺...輕輕鬆鬆過左45mins...

搭車返去o個陣已經訓唔到喇...

返到柏麗...去影貼紙相...

返到屋企都差唔多11點...


thx所有給過我溫暖的人=]