2006-11-27 20:53:00傻MO

週記...*V*



睇黎...真係變週記喇...*0*"

又懶左...點算?

今日朝早起身完全係啞左...

把聲沙到爆...

吹吹下頭先醒起今日好似要著冬季...

即刻打俾AMY問佢...

我把聲嚇親佢....=="

去到美樂also行返去啦...

返到學校熱到抽筋...我好掛住夏季....

reading peroid問丹丹借左本小說黎睇...

好似好ok咁...

第1,2堂PA...要quiz...

剛剛合格...

第3堂Geo...都係咁啦...

小息同karen上5樓搵Ms Mak傾lala d野...

4,5堂Commerce...

都係quiz...

quiz左一堂...第5堂都冇教書...

對下答案...同呀娟傾下計咁...

lunch食完練sing con...

笑到我死...XDDDD

之後去執行特別任務...周圍走...熱死喇...

6,7堂中文...

我竟然記錯左余文樂賣意粉屋廣告....-0-"

應該係pizza hut...

搞到俾Tamama,郭仔,呀牛串返...

激死我喇....!!!!!

第8堂PTH...默書...

都ok易...

放學...short put選拔...

兩次都死左...唉/////////////

之後練lala///

5點半同Tina,彤彤走...

去到車站撞到龜公龜婆,大隻蚊...

一齊搭車走...

返到山景...搵珊剪頭髮...

又短左既陰///

唔知覺唔覺...



2006-12-01 22:43:34

寫多D日記喇你!!