2006-11-15 21:22:37傻MO

15`11`06` 旅行`!=]



今日去旅行呀!!!

朝早搭車過去美樂找AMY LO啦...

返到學校o係4E hea左陣先返班房...

都ok多人冇返,,,

4C第3班上車...同帆坐,,,

我係斷斷續續咁訓左好多次...

帆就狂睇風景...

佢既膀頭好好訓...^3^

落左車去搵肥汶佢地啦...

一行12個人...

我,Tina,Mandy,簡,肥汶,Loka,羅美,春,芹,bear,Maggie,Billy...

周圍行...

一開頭去左幢外國風格既樓度...

勁大風...好鬼凍...=﹏=

之後上山去左睇個千年古井同廟...

then落返山行去市集度睇野...

原來OK d朱古力雪糕好好食嫁!!!

then兵分兩路...

我,汶,Tina,Billy,芹,Maggie跟住豹哥佢地去軍人墓地...

感覺都幾好...好莊嚴...

竟然就o係o個刻落雨...

原本已經凍...落埋雨簡直雪上加霜...==

行返去搵佢地...

之後去食野...

o個間野叫乜我已經唔記得左...

d野都幾好食...裝修都幾好...

但d野飲...除左可樂之外...

都淨係飲到淡淡既茶味...十分幽香...

好鬼淡!!!!!!同飲水冇分別...=="

之後玩左陣bombombark...

2點就去集合...

臨上車前狂影相...

上到車都係訓...同訓...

我唸我地係最後一架車返到學校...

之後o係月湖度玩左陣game...笑到死,..

但係俾人話...=3=,,,

跟住搭的去碌ling...

撞到好多南官人...

liu佢地...boy佢地...Joey佢地...肥德佢地...

4點8去到,,,等到5點半先有ling...=0=

中途仲同汶去買野...

買完野都未得...

個呀sir仲認得我地幾個...=V="

我問佢認唔認得我o個陣...佢係答"緊係認得你啦!"...

咁係咩意思...=="

等到中途...呀sir請左我地5個飲野...

終於5點半有ling喇...

我今日唔知乜事...碌到唔知想點...

低分到爆炸...><

考試o個日如果係咁就大鑊喇...

6點半同bear行去西鐵站搭車走人!!!