2006-11-10 20:55:53傻MO

10`1106`Fri...



激死我喇...

頭先明明打好哂今日既日記嫁喇...

點知呢...一唔小心乜都冇哂...

不過唔知點解冇發脾氣...=]

我宜家仲唸住打多次...

以前既我...肯定唔會再打...

可能係有d作病既關係掛....=["

今朝原本唸住同龍食完早餐先返學...

但偏偏唔想起身...咁就遲左喇...

唔緊...以後仲有機會...

去到美樂同Amy行返去啦also...

宜家越黎越遲...

不過好好...因為咁早返到去只會想訓覺...=="

開完locker同karen學左陣舞...

之後同Tina落AV房避世...

好彩冇野咋...

第1堂Commerce...好似越黎越易咁...

第2,3堂Eng...狂寫文...

原來listening都可以咁麻煩的...

小息同帆落cp...宜家日日都差唔多係咁...

4,5堂Econ...

我反而覺得Econ越黎越難...點算?

lunch同肥汶一齊增肥....XDD

之後練lala...教返nicole同乖女...

6,7,8堂PE...

原本第6堂Maths...因為男仔要出去...

所以我地都唔駛上堂...

o係cp hea左成堂先搭車出去仁愛堂...

我地打左局半...

頭o個局99分...差1分就A...~~~~

超開心....

PE從來冇試過可以咁高grade...

可惜今次唔計分...下次先計....

之後同龜公,nicole,呀帆搭的返南官...

目的都係lala...

練到5點半...排左d位...=]

RED HSE要加油...!!!!

之後同好姊妹,Tina,乖女過去足球場俾返d野蚊子...

跟住就去搭車喇...

點知o係月台撞返蚊子...胡蓉....呀帆...=]

搭車o個陣...笑死了....XDDDD