2006-07-27 22:58:25野豬明

我終於出泥做野啦~~約法三章

老婆返左泥好開心呀~~
又可以攬住老婆錫啦~~come on baby~~

超開心,d禮物件件都咁like,正呀~~

又有giroro,又有件好靚既三,好鍾意呀~~

靚靚老婆返左泥,仲加鍾意,掛死人啦~

老婆之後又要去...........唉...........

老婆,我開始工作啦,雖然人工唔高,但係拿經驗啦,而且又唔係文職,唔洗悶死我.....之後應該會有人工加既,況且而家做兩份工,應該夠用既~~

仲可以草多d錢同老婆去旅行,好緊張呀~~

不過我覺得好搞笑,話入就入,問左幾聲,聽日即刻in即講,後日都可以返工,真係好搞笑呀~~~人事的確好重要!!
我要努力做好呢份工,賺多d錢,同老婆去好多地方,同老婆一齊搬出泥住,呢一個係我現在最想要既目標,希望一兩年內可以實現啦~~

比我做呢份工老婆要我守三個條件:
一. 不可以練大隻
二. 不可接觸別人
三. 不可給ph no.比人(同事除外)

以上幾點我都會嚴格遵守嫁啦~~妳唔講我都會感做~~
我地幸福既生活慢慢接近啦,老婆~~我愛妳~~我等緊妳嫁比我嫁!!
老婆 2006-07-28 10:02:33

老公,其實我都好開心架,你終於搵到一份工作你like,岩哂你,唔洗坐係寫字樓,如果唔係,一定悶到你嘔啦...哈哈....老公,比心機做呀,知道嗎? 其實人工都算ok ga la...因為你都未有好多experience,一定會係咁架,唔哂擔心,我之前咪仲小,我就係人板啦...唔好再話我$$$$啦...我唔係呀,我唔係呀,你咁講我會好唔開心,你知道老婆要咩架,我只係想要一個對我一心一意,又好好好好既老公,雖然$係重要,不過我覺得同老公一齊過得開心係先要條件,你要記住我講呢句說話呀.老公, 我愛你呀! support you always and forever!!!!