2006-07-15 21:51:51野豬明

一週年記念+生日後感

一年啦,呢一年真係發生左好多好多既事........
識左妳應該係我人生既轉捩點,好似一年中發生既野仲多過之前哥20年,生活左廿年,混混"惡惡"又一年感,廿年都唔知有咩回憶....唉,only記得d小白兔呀,倉鼠呀.......我算唔算好冇用呢???
讀書完全唔掂既我,又往往比我混左入去d好鬼難既學校,但係又往往唔比我過...

究竟係個天玩我定我自己冇用呢.....

armarm又比我老豆鬧完.......佢only識鬧人嫁炸,冇野識...

係冇用感又點,我呀哥好有用呀,又識搵錢,讀書又叻,但係咁叻有咩用呀??

個人唔好呢,幾叻都冇用啦,d明星搵咁多錢d呀媽住公屋,佢地好有用咩??

讀唔成書又點,我又唔係唔去做野,只不過我不是讀書的材料...

有罪嗎??讀倒書唔一定第時做野叻既...總之我會比返錢養你地...

好憎佢地,我讀唔倒書佢地都要負小小責任....

是真的,佢地都唔理我感受,only話我點點點...

佢地唔諗下真正原因係咩,好hate佢地,生日最大感受係呢一樣野,決定出泥做野啦,放棄學業.冇人會知呢個決定係好定唔好,不過有一點一定係好既,就係我找倒一個可以同我共渡生活既老婆~~

一年啦,好開心,收倒老婆d禮物,好like,最like係我至愛既老婆仔!!

老婆,一年啦,亦都經歷左好多考驗,可以証明我地感情穩固既程度,前哥排always 吵架,都唔知點解,現在唔怕啦,雖然有時都會,不過兩公婆肯定會有既,係咪?

同老婆一齊做左好多從未做過既野,亦都去左好多次小旅行,大部份都好開心,睇住妳個心慢慢投入我,好鬼開心.

總之,從現在開始,我要努力工作,為我地既將來著想,屋企人我已經冇野好講..

佢地得個仔感嗎,我對佢地泥講唔重要,我而家只係得番老婆,寵物,朋友...

我要同老婆一齊過得好開心!!老婆,向我地既未來努力,我既生日願意就係可以一年比一年生活得更好,老婆仔越泥越幸福!!

老婆仔~~ 2006-07-18 15:57:27

老公...我唔知講咩好...因為我淨係想老公講,好感動呀,我好鐘意妳呀!!!