2006-06-13 23:54:19野豬明

真正相識(指見面)一年了~~

一年啦,識左真係一年了,話長其實唔係好長,一年只係好短既時間...
但係我諗,我應該比其他識左妳好內既人更熟悉妳吧~~

因為??

因為我係妳老公law,有好多野只有妳同我先知,而且老婆對老公的對待,一定和其他人不同吧~~so...呢d感覺,只有我先體會,呵呵~

仲有,老婆既kiss,有幾多人可以感受到,隨左kiss~~梗係仲有啦,呢點有待發掘~

由上年既呢日開始,我地都在一起,幾乎每日都見倒,當中有快樂,當然仲有唔開心,什至嘈交......

一開始既時候,都冇咩爭吵...點解??因為老婆未投入law...

一開始既時候,老婆唔會因為爭吵而哭,....點解??因為老婆未真正對我執著

我講得arm唔arm呀??老婆~~

頭幾個月既時候,一直都覺得妳對佢仲係有點留戀...

我可以做d咩,只可以默默地唔開心...冇野可以做

只可以等時間泥証明....

我自己總覺得,妳地既關係真係等同結左婚...

根本冇諗過老婆可以做得到"抽離"呢個動作...

我好佩服妳可以做到,我都逐步感覺到老婆從佢"抽離"出來

再慢慢投入我同妳既關係中,好開心,雖然嘈多左交,但係總可以証明一點

"老婆真係重視我呢個老公~"

嘈交都唔係唔好,報紙講過,嘈交中所講的都是最真實的問題,不會有謊言存在.

講得幾arm,講哂d問題出泥,解決得就解決左佢,有咩要改有咩唔鍾意,講哂出泥,

唔好積住,最多嘈一日,床頭打交床尾和,總好過積積埋搞到自己一肚氣,搞到感

情出現破裂...

好驚,好驚老婆唔要我,好驚大家之間出現問題...

所以,老婆有咩問題記得提出,我都會,所以唔好怪我有時講錯野..

最緊要知道大家個心諗d咩,我知老婆諗d咩嫁,希望老婆都知啦...

我要之後每一年都過得咁開心,咁有意義~~

老婆,我愛妳~~




2006-06-14 18:38:39

就是因為”重視”這兩個字,唔開心多左...老公唔重視老婆緊張佢...講多幾句都覺得唔好,唔高興,有何用?”重視”,真的有何用....傷心的只有自己!