2008-02-07 02:59:19瑤、

I’M MISSING YOU

下午去咗錶哥屋屋.
喺3層嘎別墅.
不過距地岩搬入去無耐.
所以我除左對住部34吋嘎電視.
似乎無其他選擇.
而且最鬱悶嘎喺.
距地個大廳實在太大.
我坐喺個sofa度基本上睇吾清屏幕上嘎字仔.
不得不坐去凍冰冰又無得靠嘎巨茶幾上睇.orz...
by the way.
原來[集結號]真喺一部好掂嘎電影黎嘎.
睇到我d眼淚fafa聲甘流.
oh ye.[每一個犧牲都永垂不朽]

晚飯嘎結束象徴着無聊嘎開始.
8點吾夠我部機就吾爭氣甘無電了.
簡直就喺雪上加霜T_T
嗚..
F們我好卦住袮地丫.
老公我好好好卦住袮丫.
無野做要委屈到喺度睇春晚.
話時話我有N年無睇過喇.
感覺仲ok啦.
葁還是老的辣.
永遠都喺赵本山同宋丹丹個小品搞笑d嘎.哈.

10點-12點我一直用吖媽部機飛短比老公.
但喺距一條都無囘到.
我就經常睇下電視又睇下部機.
部機有開聲嘎但我都要按下距見真喺無短先死心.
衰人.
衰人.
點解吾睬我哦.
D FEEL好似繙咗1年前.
1年前.大概都喺呢幾日.
我狂打電話比袮袮都吾接.
果陣我真喺好擔心亞.
怕袮嬲我了.怕袮吾要我了.
.
..
...

直到12點過小小我先借咗敏哥部機打過去.
原來.距喺無收到我短信丫.
距話都一直有打比我.
我信.鬼叫我打咗甘多個噴嚏乜.呵.
後來老公好大聲同我講:老婆.新年快樂.!
譆譆.(儍笑咗好耐)

姑父買咗好多煙花同砲仗亞.
好響.好靚.
可能喺果度無乜人管嘎緣故.
傢傢戶戶都喺度放煙花.
呵呵.

anyway.
翔仔.
09年我地要一齊睇煙花.
袮隻準囘答 "好"或者"好亞.老婆"..
哈哈.