2007-03-27 20:20:50Celia

愛~~

睇到rani xanga,
好想post佢既一段野上黎....
希望佢唔會話我侵犯版權啦~~~

今天woo 問我... 有沒有很愛很愛一個人...
我遲疑了... woo 說 蕉仔不算嗎...?
我很想說愛... 但...我現在是愛嗎?
我可以肯定的說我非常十分好很喜歡他...
但愛... 我做到嗎? 愛...很凝重的字...
我應為愛不只是擁有, 而是包容...
要是他現在告訴我他喜歡了別人...
我知道... 我實在沒法衷心祝福他跟第二個女孩幸福
我自私....我沒有這種氣量... 那我可算是愛嗎...?
有點不知所措... 究竟那佔用慾能否代表我對他的情感?
我只知現在沒有蕉蕉... 我會哭得肝腸寸...
蕉蕉已成為我生活一部份...沒有他...生活會變成怎樣?
不敢去想...每次想起都會哭...不安...
雖然我可能做不到「愛」...
但我可以肯定我對蕉蕉一心一意...
我還想跟他走更多的路喔...
未來我們還有多少風波要面對?

睇完佢段野....
我立即係到諗:夠竟我對楊生既係十分喜歡定係愛???
如果佢要同第二個女仔一齊,
我都唔會可以祝福佢地....
雖然我成日都同佢講我愛你呢三個字,
但我對你既愛有幾多??
我可以答既係------我真係唔知道~~~~