2007-03-19 18:49:42Celia

學界....

3月17日....
凌晨12點半.....
曹操打黎同我講佢唔去....
搞到楊生又毛啦啦係到發脾氣....
唉~~~
搞到2點幾先訓....
8點幾就起身喇....
心情愈來愈緊張....
慢慢見到愈來愈多人入到體育館,
都知道LWL大把fans.....
好彩都有一班好朋友or好同學黎支持我地9個....
比賽開始....
都冇咩感覺,
成個人都呆呆地....
大家一出場就全場都歡呼....
好有氣氛....
但係....
一路比賽,
愈打愈差....
同惠惠多次既撞埋一齊....
我明明想殺但又殺唔切....
開波out波....
好多球都衰係我手上....
第一場完左...
阿sir叫我閉目養神....
終於忍唔住喊左出黎....
對唔住大家....
聽到第二場既哨子聲....
立即收哂d眼淚,
我要投入場比賽!!!!
呢場比之前一場好左....
可能真係阿sir所講:阿金傷左我地先知到危險.....
最後一分,
竟然到到我開波....
壓力好大!!!
見到eva係場邊大叫我個名....
真係好驚好驚....
第一球:拎左分....
第二球:out左完場....
d眼淚忍唔住自己流出黎....
一早都預左會喊....
估唔到咁快會忍唔住....
係到同大家講聲對唔住....
好多球都係因為我而失分....
我做錯左一次都冇改到....
仲要一錯再錯....
sorry!!!!
miss同sir講得岩....
拎亞軍好過拎冠軍....
我地真係有可能會因為拎左冠軍而唔再對自己加多d要求去打好d波....
拎亞軍,
仲有進步空間,
但冠軍就冇....
多謝哂大家對ballteam既不離不棄.....
當大家討論去邊到慶功果時,
點解總係要諗到我屋企???
結果比我多番推擠,
都係去左食壽司....
影埋貼紙相,
番左屋企同fion+angel+rin打牌....
11點佢地就走哂喇....
同哥哥+老公睇怪談...
睇完訢lu....