2007-03-15 16:50:05Celia

3堂空堂....

呢篇係我開日記以黎第600篇既日記....
今朝又見到wayne=.=
番到學校好得閒....
坐係到同大家傾計....
第一堂明明阿水同我地講話係轉左做PA...
點知陳LL黎左搶堂....
mrs tse又唔知死左去邊....
搞到我地呢堂要上英文堂=.=”
之後上maths....
我終於知道老公同我講既k1k2係咩黎!!!
e/re毛啦啦要我地作400字關於家庭既文.....
我作左500幾字.....
平時作文又唔見我作到咁多....
我仲要係作作下見到d人寫好少....
所以好短咁close左篇文....
hist又係空堂....
做做下功課毛啦啦比christine叫我陪佢猜拳....
係到玩yo同海帶....
見到佢同joyce ng玩小蜜蜂真係笑死....
睇佢同金金玩海帶,
金金個動作好似我中二果年既白炸手一樣....
勁搞笑....
第二堂hist由miss chu代....
joyce lau問佢點計條數,
miss chu係咁話:d左佢囉...
冇人明佢講咩...
佢就話:你唔係理科班架咩?
根本就唔係=.=
連gracy呢d理科班既人都唔識啦....
lunch本來約左打波....
點知個個去哂普通話電台....
再上堂果時又係英文堂....
陳LL黎左...
不過佢比番堂空堂比我地....
算佢有番d良心....
不過聽日要交既功課我做完哂喇....
無聊到睇報紙都睇完....
求其搵左d野做....
最後兩堂econ都好快過....
放學同金金+sandy搭車番屋企....
依傢等緊老公上黎>3<