2007-03-14 22:12:25Celia

激烈~~~

今朝番學果時....
毛啦啦比個男仔拍我....
原來問我拎電話=.=
成個人呆左....
諗左一陣....
都係冇比到走左....
佢問我係咪介意....
真係唔識答佢....
不過因為佢唔係靚仔既理由,
所以冇比佢XD....
番到學校做下d功課咁啦~~~
因為琴晚又係訓左冇咩點做功課....
頭兩堂上中文...
阿水比時間我地傾同作文....
真係過得好快...
不過下一堂就係上一堂等於上四堂中文既英文堂....
時間又過得好慢長喇....
IH係到討論一條題目係咪屬於歧視都已經傾左好耐....
唉~~~
好彩我只係做聆聽者....
因為雙方都好有point~~~
最後一堂又係中文堂....
不過阿水去左camp lu...
空堂....
Lo.s.k入黎睇堂....
但因為大家係IH堂果時爭論得好激烈....
mr yip又空堂,
比佢地繼續係到傾~~~
Lo.s.k走左....
哈~~~
唔想聽既人可以做自己野...
gd!!!
4b同學仔真係好叻討論...
唔通真係因為IH既關係????
放學去左retest....
都ok啦~~~
retest完拿拿聲落去諗住練波....
點知....
排球場一個人都冇!!!
angel問我d人去哂邊,
我都唔知呢~~~
自己番屋企lu....