2007-03-14 22:00:56Celia

驚訝or驚喜??

3月13日...
又係番學既日子....
一早check校服....
好彩冇比人捉....
好多人都捉頭髮....
我拿拿聲整哂d頭髮去一邊....
好似分左界咁先冇事....
account test....
唉~~~
我竟然會唔記得左寫佢...
英文堂差少少訓着....
今次到陳寶穎比人抽左出去....
岩岩好3分鐘收尾....
超正....
放左學同金金走....
行行下毛啦啦見到老公係出面等緊我....
好驚訝....
同時又好驚喜好開心....
衰仔!!!
如果我唔走留係學校打波,
你咪有排等???
下次通知聲先啦~~~
雖然我既幻想空間成日都有呢個影像出現,
但我真係唔走你就有排等喇....
之後番左屋企....
訓左一陣啦~~~
6點幾老公就走喇...