2007-03-11 19:21:41Celia

4強進軍2強!!!

今朝一起身....
竟然見到老公仲訓左係我旁邊=.=”
你唔係琴晚氹完我訓就走架咩???
唔理lu....
哈~~
今日冇遲到....
7點半就落到去喇...
上車同rin+金傾左一陣計....
去到拿拿聲換衫同做熱身....
唉....
我地遲到阿sir就早到....
我地早到阿sir就遲到....
今日全部人齊齊着新波襪....
真係唔該哂vivian,rin同fion琴日出去買....
熱身都ok....
一傳唔多好...
不過開波開左5球都in哂冇開失.....
開始比賽喇....
大家d氣氛幾好~~~
好識發洩情緒....
第一場尾有少少怕左阿易....
唔太敢殺....
但又唔知做咩最後一分我殺左落地贏左....
哈~~~
都係講果句:一個完美既殺波收場係最好睇既....
第二場都係咁上下啦~~~
好記得大家兩邊互tip!!!
最後一分qc係衰係自己手....
我地成班人又顛左喇....
我發覺我地真係勁左好多...
由上年8強唔入...
到左今年打到2強喇...
唔少人出過唔少既努力....
vivian不停練緊應該點先可以到位,
fion不停練好自己既上手....
grace練緊做我地既秘密武器,
cherry雖然冇咩落場比賽,但都唔會唔黎...
我都改善緊自己既開波同殺波...
rin又係練殺波同打到位....
金金練緊setter點tip....
惠惠都有練好自己既野...
大家都好努力緊自己既野.....
最重要係我地既熊sir同miss張,
教識左我地唔少野....
改變左我地好多....
如果果時唔搵佢地黎教....
我諗今年大家都未必會有咁好既成績~~
真係好多謝佢地...
最重要既係佢地教識左我地點去打開心波,
唔可以向自己既隊友發脾氣,
同埋講左坐後備席既人唔代表你係打得特別差,
只係遲d先比你落場....
呢句說話真係好正!!!
改變左好多我地既思想~~~
我地真係要好好報答miss同阿sir~~~
拎個學界金牌番黎比佢地睇!!!
記住:鼓足幹勁_力爭上游_多快好省地爭取學界金牌~
我地之前定落黎既目標!!!
中文都有教過啦~~~
人有目標雖然未必有成功既一日....
但人冇目標就一定冇成功既一日!!!!!
打完我地就睇LWL比賽....
突然諗起我寫比miss chu既 thankyou card...
冇佢可能真係已經冇我地既存在...
係佢將我地從谷底救上黎....
上年話左報答佢,
但我地做唔到...
不過今年我地做到喇^^
LWL結果贏左....
下場冠軍戰對佢地lu....
臨去更衣室前,
LWL個阿sir又同我地講話下場打完冠軍戰後一齊開大食會慶祝,
好似上次個生日會咁....
哈~~~
有野食我唔會介意,
不過你都係問左miss chu先啦~~~
入到更衣室rin好似好大聲咁話人地阿sir懶好人(我唔太記得喇..)
咁岩有個LWL既人入左黎...
金立即遮住佢個口~~~
好搞笑...
之後同老公去左TW食野....
再去打機....
哈~~~
我終於玩得勁過老公....
仲比我玩到最後果關~~~
呵呵~~~
睇老公玩頭d....
個男仔毛啦啦黎挑機,
一早都見到你想走埋黎架啦=.=”
第一次玩沙排機,
唔夠老公勁....
佢玩到冠軍戰就輸左喇....
呵~~~
行多陣就番屋企lu...
做功課....
睇怪談...
訓左一陣啦~~~
fion打黎我又訓唔番lu...