2007-03-10 19:11:47Celia

8強之戰....

今朝6點幾就起身喇....
同番學既時間差唔多....
但我又遲到喇....
又唔記得左拎野...
好彩都可以趕到同金金上同一班車...
搵埋fion就一齊去體育館喇....
換完衫熱身...
跑左兩個運動場....
之後猜下波同接下一傳咁啦~~~
開始比賽喇...
失左3-4分....
之後開始追番喇....
有一球真係唔知個球証做咩囉....
阿sir都話我只係封網....
但佢就話我holding!!!
then以25比2x贏左....
第二局喇...
阿sir叫我地之前既野都要抹哂佢...
有一球我係網頂打個波落去...
拎左分~~~
但其實我隻手拍左個網頂!!!
球証又睇唔到!!!
今場以25比23贏左!!!!
全部人都開心到尖叫同跳....
打得好哇大家!!!
出到去阿sir話我開波都仲係唔得,
我知...
我會改...
讚我同rin都比上次移動得快左~~~
gd~~~
大家要繼續努力哇...
之後睇qc對鍾榮光,
大家個心情都好矛盾...
又想qc贏又想鍾榮光贏....
因為qc識好多人...
鍾榮光比qc易打好多=.=”
個個都睇得好激動....
睇睇下又見到hello kitty喇...
傾左一陣...
1點幾就走喇....
去到cwb買完野食就去早稻田喇....
考試....
竟然最遲交卷既唔係marco係我=.=”
不過始終都係得marco一個唔合格要補考....
放左同泰+judy+po去地鐵站...
番到青衣城行左一陣就好攰喇...
依傢係老公屋企等食飯^^
---------------
p.s:聽日就打四強之戰....
對qc!!!
雖然大家都係朋友...
但係戰場上係冇朋友之言架....
努力加油!!!
我地有得打架....