2007-03-09 19:20:06Celia

學界前夕....

3月9日....
今日仍然都係好凍哇....
上pe堂跑左3個籃球長都未夠.....
今次玩<雷球>
拋上去果個動作比miss yu讚做得好...
但係係下面接果到就整到d手指好痛喇....
打左鐘,
出左去同esther猜左陣波....
要同天練左一陣開波....
換完衫番到上去個小息都完左lu~~~~
中文堂阿水冇番哇...
叫我地做既啟思好快就做完....
做其他功課!!!
lunch食完飯落左去打波....
grace都有出黎打哇...
kaka....
maths比mrs ho叫左出去寫果題....
我真係有上堂架...
毛啦啦叫左我出去寫><”
PA同瓜瓜一齊努力....
我地兩個今日兩堂都好努力咁聽....
但真係唔明哇....
好亂!!!
放左學練波...
唉~~~
打得好差....
我覺得係因為唔夠熱身....
唔通我真係好似上次練vista咁....
之前要打兩個鐘波先熱到身???
接發球接唔到....
成個人爬左落地下....
個個係咁係到笑....
話睇住我伸長個人=.=”
但都係接唔到呢....
學界唔可以咁架....
聽日就係學界喇...
大家要努力!!!
贏左聽日果場我地就可以打多兩場架喇....