2006-06-18 16:19:34Ceci

Last Day

6月16日
係Mitsubishi的last day
一直以來都唔太喜歡依份工
好盼望可以quit
但原來到last day時, 自己不像相像般瀟灑和開心(咁當然又未到想喊住走既地步啦), 但感覺還是怪怪的
可能始終都係畢業後第一份工吧, 做了一年8個月, 是有點不捨
不捨的並不包括老點我的蛋散們(蛋散王的所作所為真係令人咋舌!!!)
不過, exclude左佢地, 其實我都覺得公司本身係唔錯既
其實自從遞信後, 我都有不停問自己做得岩唔岩
身邊的人都支持我(令我十分安慰)
不過, 既然自己都決定左了, 反正趁後生, 嘗試其他東西也是一件好事吧
好在可以放番幾日假先番新工, 我都要整頓下我既心情吧(哈哈, 其實係一個懶既藉口啦,呵呵)
不過, 其實而家心情都有d忐忑不安, 好驚會習慣不了新人事, 新工作, 新作風啊~~~(希望一切順利吧)
我都要try to be nice~~
(要戒掉黑面啊, 希望得啦 >.<)