2006-06-03 21:51:26Ceci

"國"字口面

先講星期三端午節
叫左敏敏好耐先肯陪我行街
好耐冇試過2姊妹shopping了
地點係久違了的又一城
自從grad之後都冇咩點去既地方
有點陌生(好多鋪頭都轉了啊)但感覺又好親切既地方(始終係左3年既地方啊)
我地先買飛睇 MI3, (同敏敏睇完都冇咩特別感覺, 唔係好好睇,又唔係唔好睇果種, 真係no comment呀)
之後買了little gift, 係今次行街的目的, 好在有敏敏幫我choose啦, 結果都係放棄了 cour carrie的, 棄平買貴完全唔係我style啦, 不過, 都冇後悔既
另外, 買左太陽眼鏡(型嘛?!), 但華華話no good,生成咁唔好學人攪咁多野, shit~~~
shopping完, 番城市廣場拎番對 fin , 原來圈大對鞋只係30蚊ja, 總之唔洗之前著到對腳咁死痛啦, 激死

跟進星期四就去左脫智慧齒, 係要開刀果隻, 自從上次拔了一個鐘之後, 超怕脫智慧齒, 不過而家公司福利唔洗$(睇怕新工都冇而家咁好福利的了, 趁而家仲係到做, 梗係要好好利用啦), 幾怕都要去啦, 冇理由同$有仇嘛.
雖然今次只係拔左20分鐘, 但仍然係 x*%#@x 的痛, 有相為証, 好似含住個雞包仔咁, 活脫脫變左國字口面了, 好好好好樣衰呀, 朝朝起身, 都比足屋企咁多個笑, 媽呀~~~
不過拔完都為我帶來2日sick leave, 可以連放5日假, 爽呀
(另外, 終於的起心肝睇哂 sex and the city了, 好好笑, 不過唔喜歡mr big啊, 太麻甩了, 亦都因為煲碟同holiday mood關係, 聽日日文test炒硬了, my god~~~)
>.<