2006-03-04 22:58:05Ceci

近況

岩岩剪完頭髮, 老實講, 不太喜歡那些"陰"
其實想剪頭髮好耐, 但同自己剪開的那個鬧翻了...
唯有去第2間試下
結果, 都係預計之內....
可能剪開有感情吧(之前的 由yr 2開始幫襯, 不經不覺都同我剪左3年了)
一向都係坐低佢幫我諗哂唔洗煩, 大家都有點默契, 佢都知我的喜好, 唔會太亂黎
經過今次教訓, 大抵都要硬著頭皮搵番佢幫我剪番好....就快換身份証了...一定要剪得好好睇睇, 不容有失的嘛

話咁快就3月了, 時間過得好快啊
依幾個月都係keep住更年期咁, 樣樣野都好似不合我意的...
想改變, 但又怕改變....矛盾中
又有點事發生了...多了點責任...
新年那5個願望到而家依然冇樣實踐到
いやだ