2007-12-19 13:03:45●CINDY

煩惱*)

我都唔知點算呀...
我又唔知喺唔喺真嘚...
呢排..miss 黃超華穩過我..
之前..唐唐都囿穩過我..話我同佢太明顯啦..過分咗d..
話學校宜傢要幹澀..話壹喺佢退學 壹喺我退學
壹開始.我唔信..
但喺..宜傢連黃超華都穩咗我啦..話學校派佢來同我king..
話乜如果繼續..就等通知啦..
我真喺唔知點算..又唔知喺真定假.
我嗰腦喺完全空白咯...= =
我都唔知要點做..
問過呀bee同呀珊..佢地就話冇野ge...
但喺我驚呀..我好坦白嘚..真喺好驚
可能我仲細掛..而且我喺中攷班...成績緊要..
黃超華同我講.唔喺話唔俾...但喺都唔同意
或者..你地可以將自己嗰份情感擺喺心裏麵 ... 等適閤嘚時間就釋放齣來..
我霖..你喺唔喺講緊廢話呀..邊囿可能呀..=0=
我冇野講..佢就繼續..就話.
其實冇話你地一定要分開..只不過唔好咁過火咯..
好聽d..話過分..
難聽d..學校長講..竟然喺我地間學校咁放肆!
我超級無奈咯..眼淚就不自覺咁留咗齣來..
我都唔明我點解要喊..- -
同埋..佢話..其實佢都見到一對情侶..佢地唔會好誇張..
而且佢地會真正咁互相關心對方..互相幫助對方喺學業上..
我唔明咯..唔通就只喺咁先可以一齊呀??
超級無奈..我好無奈咁望住佢..]
佢繼續..-0-
佢問我..話你覺得你地兩個一齊囿冇結果?
我話..唔知
佢話 ..咁咪喺咯..對一間冇可能ge事點解要去嗮時間le.??
咁我咪撥返佢咯...我話 ..咁又唔一定!以后ge野冇人可能預知
佢話..岩!咁換一種講法..你地囿冇霖過結婚?
我好無奈..關事乜??冇計..都喺要答..
我就話...冇霖過..
佢就話..咁點解要一齊le..??咁喺唔喺可以話喺暫時嘚一種安慰?
我霖下霖下..其實佢講嘚都囿道理..
我就話..同佢一齊..漸漸我對佢變成咗一種依賴..好唔捨得佢
佢就話..咁喺一定ge..我冇叫你地分手..但喺..唔好咁明顯!
我霖..真喺好明顯乜...其實miss k都同我講過..佢話
拍拖唔喺唔嘚!但喺唔好咁明顯..
我只不過喺小息同放學見佢咋嘛....明顯嘛?
可能掛..或者我唔知道啦...
我真喺唔知點算咯..唐唐仲禁止我上6樓咯.. - 0- 超級無奈...
我地宜傢仲要商量緊小息去邊..- -我真喺唔知道呀..
我唔想事情變嘚咁嚴重呀..
可以嘛??
上天..可以放過我一馬嘛?
我真喺真喺唔知點算呀..
朋友們..俾我意見啦..
*///KEI♥ 2008-01-01 13:11:14

放心** 5洗理佢 信我!;
上年我都係咁啦
我仲要譚老妖穩我
話 &quot我一定5會退你學 不過佢就5知&quot
講野內容同你差5多;
不過仲夸張; MISS TAM喎;

得閑ADD我;
shiningcream@hotmail.com

cherry 2007-12-25 11:56:24

本來就是嘛
談戀愛的人就是醬
聖誕快樂...

♡T-NA" 2007-12-23 11:34:11

我知miss黃係為你好
可能佢地覺得影響到你學業
不過我真係覺得小息見下面冇咩問題lo
都唔明點解學校咁鬼過分
你要加油ar> <
不過都係要搞好學業先...
news佢會明白你gah^^

版主回應
嗯嗯!佢都明白嘚!
我會gela..都差唔多期末攷試啦..
緊張緊張^^
2007-12-24 16:57:35