2007-07-10 17:11:25Venus.Ci

「武陵春」.*****

就像一對夫妻,
丈夫在外有另外的快樂;妻子在家每夜等待丈夫.
結果丈夫与情人鬧翻了;妻子無條件地原諒丈夫.
... ...

丈夫不斷地回家、離開、回家、離開...
妻子不斷地原諒、等待、原諒、等待...
... ...

----------------------------------

外面的世界太美麗,花花世界,美麗的誘惑,誰可以抵擋?.

----------------------------------

只是,不知道,袮在她身邊的時候,會否想起我?

當你們在街道甜蜜游行,袮會否想起這裏曾經有我們?
當你們在床上快樂嬉戲,袮會否想起我一次次的拒絕?
當你們在路邊說出分手,袮會否想起我的心疼痛已久?

----------------------------------

”我...回來了...能不能,再相信我一次?”
”好...”

”er...對不起......再見”
”... ...”

----------------------------------

等袮回來、等袮說分手.
每一次回來---我勝利.
每一次分手---袮勝利.

但.最後一次,分手.我贏了!!
我比袮更早cut了電話.

----------------------------------

因爲我很忙,已經沒有辦法再抽出時間去處理.
因爲我很累,已經沒有氣力再去爲袮流下眼涙.
因爲我很痛,已經沒有法子痊愈的傷口再加深.

因爲我.......真的愛上袮了...............

----------------------------------

”多謝妳啊,其實妳系我嘅最好”

”請妳相信,今次一定唔會輕易放開妳”

”我真系真系真系愛妳伽!”

”妳可以感受到我成日陪喺妳身邊!”

”打雷姐,唔好惊!等陣等我接妳放學”

”快d打起精神,打雷,有我陪妳,如果宜傢喺妳身邊就好了!!”

... ...

----------------------------------

”得未啊?等袮好耐喇!同邊個講電話啊袮?”
那個女人,是袮的她吧?別騙我了.

”唔好誤會啊,佢系我同學咋,今晚我哋成班人去新冶啊!妳早d休息啦!愛妳”
想我不誤會,爲什麽不打電話給我,一定要鬼祟地傳簡訊.

----------------------------------

沒有忘記 : 那美麗的聲音;
沒有忘記 : 那裏叫男生宿舍;
沒有忘記 : 男生宿舍不准女生進入..

袮説過的說話,不曾忘記.袮呢?
還記得自己説過什麽嗎?


----------------------------------

我不知道袮眼中的我是怎麽樣.
很醜的?不醜的?

我只知道我沒有當過袮的正選.

... ...




_________只恐雙溪舴艋舟,載不動許多愁.



......END......

上一篇:\ \. 後 樂 園 . / /

下一篇:断绝来往

張`亇. 2007-07-20 21:59:41

來這裏看丷..
遲孒嘛.?
hahahahahahahahahahahha .

竟髮現.喜歡大笑玓尓.
也有悲傷玓依麵..(沒錯.就是依麵)hahahahahahahaha /(這個依麵恨惱人.gigi都哭孒)


親薆玓..別..
週遭玓都卟那么快樂孒..
還要別個看到強裝愉悅玓尓麼.?


笑辷笑吧..


狠心說孒再見.
就別心軟玓迎接.

帮主 2007-07-11 10:33:57

无言.......
最多陪你劈水啦,
PP帮多灾多难啊

版主回應
系啰系啰!!.最衰你架啦!.
肯定系你衰開頭,連累我啦!......~

本來感情好穩定加碼!肯定系你邪住我!!
唔得..揾你啊××黎咀啖你仙得!!...辟邪..

...><!!!.~
2007-07-11 20:46:57
_hOneY.yO. 2007-07-11 07:47:03

原來細微處你依然沒有放弃.
隻能說細心是你扚優點也是你缺點.

版主回應
細心..!?..其實系小氣吧!?..
至少佢系話我小氣.因爲我總系記得d佢唔記得嘅也.
佢唔知道自己記性已經唔好,而且我天生系佄.
專門記得d冇鬼用嘅也..,...

哎!!!~其實,好困擾..唔只點算好...
2007-07-11 20:44:57