2005-10-01 20:49:51a n p a n M A N

雜記

***11/8星期五***
今日lunch我出去食啦~因為帶左幾日飯有d悶喇...但點解我每次出去食o個日d同事就係去o個間死人茶餐廳既?????又貴又唔好食.....>_<....今日係呢個星期最多野做既一日,good ar...因為有野做d 時間過得快好多呀~~~之前幾日都冇咩野做,悶到我傻呀....


放工佢黎左公司樓下接我,點知黑仔到....我一落去冇耐就傾盆大雨.....

等細雨d再返去公司拎遮啦,拎到落黎又冇雨喎~~~真係激鬼死我~!我地食過晚飯行左一陣就走lu.....


haha~終於換左新既diary 喇~xanga 好玩d~可以自己set background!gd!



***16/8星期二***

今日放工同左佢去旺角睇戲,本來諗住食左飯先睇,點知佢又遲d放工~so 唔夠時間食......不過我地就去“拮” 魚蛋,墨魚丸食~~佢d汁整得好好味呢~~~再買柸珍珠奶茶去睇戲時飲!睇左“冬陰功”,好好睇呀~由頭到尾都咁精彩!開頭大象追班衰人去救小象時己經好緊張刺激~~之後tony jaa 既功夫真係好掂!!不過去到後尾,佢不斷“咬”斷敵人既手手腳腳,挑斷佢o地d手根腳根~~就好恐怖呀.......


睇完就去左茶餐廳食晚飯啦~~o個間d野都幾抵食呀,又好味~~又發掘到一間好野喇,哈~~~




***18/8星期四***

唉...好討厭落雨~~返工有遮都濕晒......去邊度都唔方便啦~~~

今日成日都好無聊...係公司發霉...冇野做既時間真係好難過.....好辛苦先過一day 呀.....放工同左佢去做gym~今日我狀態大勇呀~~~冇咩累既感覺,仲覺得做完運動個人好舒服呢~~~

夜晚阿石打黎,話病左....原來考police really 唔易,落大雨都要照操~~所以淋雨淋病左!又唔可以出黎睇醫生,要聽朝先有得睇,好慘呢~~聽到佢把聲沙晒呀~~希望佢快d好番啦~~


***19/8星期五***

今日返工放工都落勁大雨....too bad!

今日lunch 同左第2個department 既同事食飯~~好似同佢o地多d野傾咁~~佢o地帶左我去一間叫“思房菜”既餐廳,一入到去,wa~~~好high class 喎~~~以為又要食貴野啦,點知勁抵食,凍飲又唔加$,又唔加一~~而且又好好味!不過我諗夜晚食會貴d喇~~~


下晝超多野做....做到我頭暈眼花~~~搞到成7點半先走.......本來約左佢今晚食飯~點知佢又病左喎~~惟有返屋企食啦...不過有d唔開心,失望~因為難得星期五嘛~~~~諗住放左工出下去行下都好嘛~~~不過算啦,反正落咁大雨都冇mood.......