2005-07-31 18:18:46a n p a n M A N

煩惱多.問題多

***24/7星期日***
可能尋日訓左成日,所以今朝9點幾就起左身lu~~~不過已經好返好多~~冇咁痛~~之後就落去同爸爸媽咪佢o地飲茶啦!返到屋企無所事事....好悶呀~~~唯有上下網咁啦~~~之後夜晚佢就黎左樓下陪我食晚飯~~食飽飽就向屋企對面既大公園行下當散步啦~~好開心呢~~^^~~


***27/7星期三***
聽日就係department head tammy既生日,所以今日lunch 我地department既同事就一齊請佢食飯,去左“小肥羊”食呀~~不過就唔係食火鍋~~~係食點心~~~都好抵呀,每位$55,可以任order 點心~~~我地order 左勁多囉~~所以食得好飽呀,o個度d點心真係好好味呢~~又special喎~~有機會要帶爸爸媽咪去試下先得!

夜晚去左city 聽talk,聽完有d擔心....原來要最快完成個degree 至少一個sem 要讀3科,summer 要讀2科~~如果我冇得transfer credit,分分鐘要讀2年半,even3年~~~
諗落都覺得辛苦呀.....>_<,唉,又搞到我唔知讀好定唔讀好o忝....好煩~~


***29/7 星期五***
今日返工落大雨....又刮大風喎,搞到好狼狽~~又由於我著裙既關係,一返到公司樓下就勁大風,吹起我條裙仔,差d走光...好險....

今日好多野做呀~~lunch 之後就一直忙於pack版,搞寄版既documents 等等,好累....仲出左少少汗o忝.....haha,
不過今日好有口福~同事們比左兩件椰汁糕我~~之後有間廠又買左好多打蛋撻上黎公司,所以全公司既一人至少都分到件呀~~~

放工後同佢去沙田做gym~~又後返我樓下食晚飯,返到屋企...超累~~


***30/7 星期六***
今日去左apm 同媽咪+親戚們飲荼~~勁抵,25碟點心only$260...o個度既氣氛,裝修仲要好正下~~~gd!之後就順便行下apm,再去淘大行下咁~~不過途中胃痛....係幾痛o個隻,仲有持續左好耐....心諗,唔係呀化??我一陣約左佢喎....唔好又好似上個星期六咁好喎....唉...都唔知仲咩,近排身體多多問題咁.....係死忍之下~就去左旺角等佢,途中覺得成身痕咁,好似想出風癱咁,wa,唔係咁黑仔嘛???拿拿臨去manings 買藥食~~過左一陣先好d.....好彩...

我地去左睇trendy land 開倉~d 野真係幾抵既,不過我又唔係mickey/winnie the pooh既fans,所以收穫就唔多,唔會瘋狂搶購啦~~最後買左pingu 既柸係公司用~~又買左支巴斯光年既筆筆~~雖然唔係買左好多野,不過就向O個度逗留左好耐,行得好開心呀~~之後就行埋朗豪坊~~又有收穫,買左條裙呀~之後返左我樓下食車仔麵做晚餐~~

不過今日佢講左一d 好hurt 我既說話......估唔到佢會有咁既諗法....另外我講左一d煩惱野比佢聽,只係想佢比意見,但換來既卻係責備.......再一次對佢感到失望.......好煩好唔開心

另外睇左suetsuet 既日記,好有同感......人就係咁現實嫁喇.......我近排都体會到......

另外補祝正正生日快樂~~~~~~~