2005-07-17 22:09:01a n p a n M A N

***辛苦既一週***

***11/7星期一***
今日第一日返人生第一份full time job,但不太老黎啦.....等左好耐先等到車,結果遲到啦...>_<...另外對新鞋又刮腳,行得我好辛苦呀......today not a lucky day for me......唉,有點灰......

好在lunch d 同事有搵我一齊食飯~~咁都好d....幾驚冇人肯同我食飯......不過佢地都食得幾expensive....長始下去唔係辦法......

放工返到屋企成個人攤左向度.....累得很~~但其實今日既workload 不太重,都唔知點解會咁累....遲d開埋學...相信會更辛苦!但我已有心理準備......

***12/7 星期二***
今日第二日返工....好彩冇遲到!!仲早到左o忝~~~gd!

放左工佢過左黎tst同我行下,食晚飯~~另外買左2條褲褲返工著~~~~冇法啦,我呢種身高,褲係最難買既.....咁難得睇o岩又fit 晒我, 所以買左兩條同款but 唔同色既~~~~今個月大出血...>_<

之後返到樓下去食糖水^^~~~不過返到屋企就累到扒左向度呀....返full-time really 好辛苦呢.....佢話我個樣殘左喎.....唔係嘛?咪玩啦~~返左兩日full-time 咋喎....咁第時咪仲殘????>_<

***13/7星期三***
今日超多野做呀.....做到傻左....另外jenny 終於搵我傾返d
做full-time員工既福利~~~wa~~原來呢間公司既福利都幾多幾唔錯喎!如果冇咩大問題~~老闆又唔炒我,我打死都唔轉工啦~~~haha~~~

***14/7星期四***
今日lunch 要同d廠既人食飯~~不過我都唔識佢地既....所以全程冇聲出呀.....只係同返自己d同事間中傾幾句咁...好悶...唯一既好就係唔使$食飯囉~~~~仲係幾豐富既一餐o忝!之後返到去又係好多野做...3個merchandisers 不斷輪流比野我做,做極都唔完既???夜晚本來約左elaine 都要遲到呀....因為ot 到7點...
之後同佢即刻去食晚飯啦~~~收到佢遲來的生日禮物...haha,雖則過左都成半年,anyway,佢仲有心送返比我已經好感激~仲要係我一直都話想買既westwood 電話繩喎~~~所以好開心呢~~~~^^~~~~
之後同佢行下“利時” 就走lu~~~

返到屋企冇耐就落左去同hogan 食糖水~~可惜東東臨時有事黎唔到啦~~不過遲d都大把機會既,haha~~~


***15/7 星期五***
今日依然好忙,做到傻...簡直係做到我好“炆”呀!!!做唔晒都唔理咁多喇,6點半就走~~去cwb join 埋佢一齊去做gym~~~不過佢早過我去到,所以就食左少少野先,但都不忙買個飽飽比我頂住個肚先~~hehe,好開心^^,因為覺得佢對我細心左…….今次一邊睇住電視一邊做gym,d 時間過得好快~~亦都冇咁辛苦呢~~~做完就去tst join 埋佢兩個fd一齊食晚飯~~~~返到屋企,好累.....