2005-07-13 23:30:29a n p a n M A N

~~Happy Gatherings~~

***5/7星期二***
今日夜晚同左佢去ifc睇<<強戰世界>>~~~~d 位really 好大好舒服喎!!hm.....套戲都幾好睇既~~~d 特技!真係睇到我幾驚....好似世界末日咁....好恐怖呀!但個ending 就唔係好得囉....好似好求其咁....都唔知想點???

睇完都成9點喇~~~之後佢同我係樓下食完野就走lu~~~不過近排really 唔係幾舒服...食少少野就飽飽滯滯,想嘔咁.....返到屋企抖左好耐先舒服返d咋....too bad!

***7/7星期四***
今日好無聊呀....無所事事....唯有係屋企訓訓訓....
夜晚比人整喊....>_<,但又唔係完全關晒佢事既...唔知點解自己心情會咁差...會成日發脾四....


***8/7星期五***
夜晚同左阿milk,mandy,stephanie,hilda & yan去旺角食飯~~~~去左“別府”食, 不過等左超耐....好肚餓呀~~~hm...都ok 好味呀~~不過我鍾意佢O個度d卡位既design 多d..好special~~~haha.....

之後我地去左行街shopping~同影Photo sticker~~好開心呢~~~~~~玩到成11點幾先走呀~~~

P.S.今日致電suet suet~~聽到佢把聲好似唔係幾開心,唔好灰心呀suet suet~~希望next month 會聽到妳既好消息!!就算真係唔得都唔打緊~~~要相信自己呀!!!support u ga!!

另外,今日聽到好耐冇見既suki 既近況~~好戥佢開心呢~~~

***10/7 星期日***
今日下晝同左佢出去沙田做gym~~其實我既需要性就唔大,不過為左陪佢,一齊join又有咩所謂,又唔係貴~~以後大家除左行街睇戲食飯,又多一個節目喇,haha~~~~原來都幾多人做gym嫁喎~~~男男女女都好多呢,都幾好玩呀,我主要玩跑步機,划艇機&健身單車~~~不過都唔係玩得好勁,出左好少汗咋~~~~相反佢就出左好多汗呢~~~~下次要試下上aerobic 堂先得,好似好好玩咁!~~^^~~另外好鍾意個更衣室~~~好大,facilities 好充足呀!!

之後夜晚就同左佢出荃灣睇鞋~~~終於睇o岩而又有我個size喇...如果唔係聽日返工都唔知著咩鞋....然後食埋晚飯行多一陣就走啦~~臨走仲一齊去影photo sticker o忝~~~勁耐冇影過喇....今次大家仲影得好好o忝~~~好開心呀~~~~原來荃灣都幾多野行喎,不過今次都行唔晒,下次一定要再行過至得~^^~