2005-07-02 00:02:51a n p a n M A N

***Good News***

***25/6 星期六***
今日同左佢去JP睇“頭文字D”~~~好好睇呢~~~阿JAY好型,佢既演技都OK啦,好鐘意佢講廣東話~講得好搞笑~~不過最搞笑都係黃秋生同杜汶澤啦~~~~總之就幾好睇啦!!不過見到d 網上chatroom 有人批評話同動畫&漫畫差好遠,呃$等等.....但我覺得動畫&漫畫好難同電影比囉....動畫&漫畫真係想要咩野效果都得~~做到天花龍鳳都得啦~~但電影,短短2個鐘到就要交代晒劇情,又要o黎真玩飄移,已經好危險,仲想點??

睇完,佢送我返去樓下食晚飯~~~唔知點解今日既我心情不太好....所以今日全日都不斷咁發脾四o忝....really sorry.....好彩佢都冇嬲我咁對佢...反而不斷氹我開心....覺得自己好衰o忝~~~~~>_< 


***27/6 星期一***
今日下晝放左工就同媽咪去沙田食lunch + shopping~~~好耐冇同mummy shopping 喇~~~~好開心~~~mummy 勁多收穫喎~~~我就........不過臨走mummy 都買左biotherm 既護膚品比我~~^^~~平時自己買好肉痛啊~~~

***28/6 星期二***
今日唔使返工又唔使返學~good!訓醒就落樓下既salon cut hair~~~唉....又係剪完之後晴天pig pig....剪得好差呀!!!!!!!搞到而家要夾起前面d留海先好睇返些少咋.....>_<,頭髮呀頭髮,快d長返得唔得呀?????

夜晚同左佢出去causewaybay行~~~今日到我有收穫喇~~~買左件星星衫^^~~~雖然有discount,不過都仲係幾expensive呀......然後就去左大家樂試新野~~~鐵板餐~~好好味兼好多野食~都幾抵喎!!


***29/6 星期三***
今朝返工,tammy 話會轉我做full-time~~~~~仲要唔係做clerk,係merchandising assistant~~~salary 就ok啦~~~希望cobation後會加返少少啦......
不過佢好好呀~~知我係學生~剛考完試一定想玩下~所以唔急住要我即刻轉~~~所以我決定~~~玩埋this week 先啦~~~~11/7 先正式投入人生既第一份full time job!!不過都好怕自己會做唔黎....除左要做我本身做開既工作外,仲要加好多額外既工作~我要add oil 呀~~做好d~

不過原來唔可以著牛仔褲啦,波鞋,拖鞋......呢d都係我既至愛~咁即係要我買過晒d衫,褲,鞋?????好expensive 啊......仲有我唔想著得太成熟&斯文喎....好煩惱~~~~