2007-02-01 18:10:51c.

禮物錄2




那個歌唱比賽迓!

我大嫂進了半決賽哦

有可能今晚陪她去北京路Neway.比賽

她正在害怕....

不知道要不要去

呵....

我是支持她去啦!

畢竟一定會有禮物嘛!!

哈..........






這個是我的參賽number.
值得留影!







海選的評委




呢條係哥哥送我的Wrangler.



勁歡喜迓..。


成600.幾哦


好奢侈............



出現喺我人生中目前我擁有的最貴的牛仔褲


其實我中意500.幾嗰條架

不過大家都覺得呢條比較好睇

等我自己買嗰條!

哈....

都唔知幾時先成事~~~



















Dad.送的birthday cake.


thx u so much dear..