2006-10-04 19:31:53c.

小虹&肥星的大婚@10.2

因爲劉生話我寫廣州話自然啲~~~~
咁就廣州話啦!








呢3.日真係好忙碌...
10.1開始去睇鋪[之前嗰篇寫咗]
10.2小虹&肥星結婚[佢哋都大過我好多下架..至少7.年]
10.3睇鋪










10.2號呢生意唔錯!
有千5.多


而且幾早收鋪[6.半]
跟住打的過廣州賓館飲


小虹淨係請咗我&大佬
亞哥做埋我份人情


哥&亞嫂都要做兄弟姊妹
我哋坐嗰圍就專門畀兄弟姊妹坐嘅
所以一到要敬酒敬茶嗰時大家就要行動
得我好姿游咁繼續吃!
哈...



小虹套婚紗超靚!
好似話4.千幾講到3.千幾!
影相都成7.千幾
好犀利迓..



不過真係好靚!


我都有同佢哋兩個影相架!
不過未曬出嚟





8.點幾就飲完了
跟住去咗加州紅唱K.
book.咗間勁大嘅房!
不過最衰唔夠空調





而且重要同埋啲自以爲唱得好好聼嘅人一齊去喔!
有個長髮女人又扮”唔得閑”[葉德嫻]又扮王菲
真頂佢唔順!
又有個女人扮公主咁款,黑人憎到插曬我哋點嘅歌!
重有啲男人唱得超難聽,又要爭住唱!
攞住個Mic.話”唉~~唔知幾耐未唱過K.啦!把聲咁樣真係..失禮曬。”
我心啉”亞叔知丟架就米學人插歌,重要唱埋啲老餅歌喔!真係屌!”
都係cheap.人!






大家都係度玩大話[shi],玩海帶
[唔識打嗰個字迓...失禮..。]
嗌咗成11.打啤酒
大家都好high.



我同豬肉榮[哥個Fan.]去繼續插歌!
哈...。




我好乖迓!
都無飲酒,因爲有送檸檬茶!
好搞笑迓!我哋將送嘅檸檬茶一人一杯分曬!
專登唔畀隔離啲亞叔~~~~
[其實嗰啲亞叔應該同我哥佢哋差唔多大嘅,不過實在太潮啦..]







好多人都醉曬啦~~~



因爲飲嗰陣都係飲紅酒飲洋酒咁
而且係無溝嘢嘅~~~



PIC.肥星已經醉到不省人事...。






重有一條友神咁早就醉咗啦~~~
佢又係一個好鬼有自知嘅人!
佢唱歌丫嘛!
一高音就走,我哋就叫好重拍曬手!
佢就真係以爲自己好得!
我哥唱側田,佢又要+把聲!
重要係唔識唱嘅!
笑死我哋咁濟迓佢!







最好笑係有人同我搭訕
廿幾歲,髮型師嚟嘅
幫我哥佢哋剪髮嘅!
坐過我隔離,之後好好笑咁握住我只手話:”PACO”.
重話希望下次重見到我

真係嚇親....
佢重要哄到好埋咁講
爭啲咬耳仔...


臨走重畀咗張卡片我,叫我米丟
我放咗喺臺面,繼續同哥啲Fan.玩大話[shi]
走都無攞!
[專登架!]



佢應該係飲醉咗啦~~~~






嗰晚好多人喊。
應該係感觸呱


小虹攬住我講嘢嗰時就已經係想喊啦...
佢話自己無細佬妹咁,已經當咗我&哥係親嘅細佬妹!
重叫我要聼大佬話咁啦...












實在太多嘢啦寫咗。
重有好多好笑嘅相!
不過無喺我度
下次問亞哥攞,之後上傳迓!







嗰晚我哋玩到4.點幾噃屋!
埋單3000.幾













3.號重同哥同埋佢啲Fan.去咗河南吃川菜!
正!
不過好多人...。















好攰啦..
皮膚都差曬!
瞓得太少啦...。















Cc. 2006-10-07 20:03:42

你指咩人先.?!

2006-10-07 17:48:05

哈哈..髮現妳次次唱k都遇到呢d人噶喔..為妳默哀1秒.

nO~PeT pEt 2006-10-07 17:32:09

哦~~~嗯~~~喲~~~路過。。。。