2005-01-11 11:39:13貓糧

開始學滑雪

今朝7點起身...
梳洗完就食Bagel & 綠豆薏仁糖水做早餐...
之後Aunti Kim同我o地兩個去報多學Snowboard...
我o地報左個3日course連Rental ga...
可以反足3日woR~
大約$156us...當然係自己比啦!!
因為未夠鐘上堂...
所以我o地搭返巴士去apartment...
等到9點幾先再搭巴士落去上堂...
10:15start...
兩個人教我o地大約10個人...
首先教我o地D正確姿勢&點樣著鞋...
跟住就上左去個小斜坡學...
首先著一隻腳先...
成日都跌...
好難平衡咁...
因為唔識停...跌低好痛...
因為尋晚落雨搞到地下結晒冰...好硬~><
仲有反到出晒汗添...=="
學左3個鐘...
1點幾先返去食lunch...
好肚餓~~
返到去有肉醬意粉食....
文姨煮ga~!!
之後食飽抖陣再落過去反...
反到4點幾得返好小人...
所以唔駛驚撞親人..haha
跟住返去Alan o地都返晒去lu...
佢o地上山反...
因為佢o地勁..年年都滑雪...
食飯有麻婆豆腐,菜心炒牛肉,炒豆角...
都幾健康ga..多菜少肉ma~~
食飽諗住去焗桑拿...
點知個桑拿室唔係o係更衣室入面...
所以淨係去左沖涼...
之後返去睇下電視...
個人超"支力"...
所以好早就麥訓啦~
大約10點到la...
今日係平安夜呀...
不過o係度除左見到白雪雪ge雪之外...
都冇乜聖誕氣氛...
但總算過左一個好平安ge平安夜...