2005-01-11 10:39:13貓糧

好多好o野食~haha

今朝早餐食左個類似牛角包ge包...
但係入面係有D jam & cream cheese...
都幾好食ga~!!
之後都係行行企企...
睇下電視咁la...
Uncle Peter車我o地去mall行街...
我o地想睇下衫...
因為呢度買唔駛收稅ga~
個幾鐘後Aunti Kim就o黎接我o地返home...
今日係Alan Birthday...
我o地就送Birthday Present比佢...
跟住食返尋日o個D芝士雞包做lunch...
正~!!!好味~~
晏D Aunti Kim & Alan就同我o地幾個出去...
首先去左China Town買tea...
一人一杯奶茶&包...
去左個mall到食...
食飽就去左個x'mas佈置比人影相ge地方影相...
再周圍行下...
晏D就去左China Town eat dinner...
有好多送ar...
有龍蝦,雞,蝦,菜,帶子炒西芹,湯etc...
食到好飽...
跟住返home...排隊沖涼...
因為我o地有成6個人用一個bathroom...
之後我o地3個o係房交換x'mas presents...
雖然今日唔係x'mas正日...
但係我&阿恩聽日就出發去滑雪...
所以就提早同阿珊交換禮物...
阿珊送左隻保暖杯比我...
阿恩就送左個winnie the pooh入面o個隻驢仔ge水晶波比我...
我就送左一人一件衫+一對手套比佢o地兩個...
Aunti Kim都入o黎送左一人一隻公仔比我o地aR...
之後仲叫我o地出去食eat birthday cake...
我地係第一次食ice-cream cake ja...
都幾好食ga boR~~
跟住就執定聽日出發去滑雪ge行李...
之後就覺覺豬la!!