2005-01-10 10:39:12貓糧

到達Boston

呢程機要搭5個鐘...
o係飛機訓覺係好辛苦ge一件事...
我已經試唔少ga la...
所以我最憎就係坐長途機...><
不過5個鐘都已經唔算耐ga la~
但係就真係訓得一D都唔好...
訓到條頸不知幾痛!!
終於到達Boston la...
去到落左機就去左restroom先...
跟住就出去拎行李o個度...
一路行一路打比阿珊...
因為佢早我o地1個鐘到...
去到等行李o個度就見到阿珊啦~^^
跟住冇耐仲見到阿恩個阿嬸...
等埋行李我o地就出去啦...
出到去真係好凍...
佢o地話尋晚落完雪woR~
其實我o地都有眼見...
因為佢o地架車有好多雪...
跟住就返去佢o地home...
去到就食粥做早餐...
因為o個時係朝早大約7點...
阿恩個阿嬸(Aunti Kim)要返工...
我o地3個都好累...
所以就訓下覺先...
我o地訓佢o地個大仔(Alan)間房...
我o地由8點幾9點訓到2點先起身...
跟住睇左陣電視...
佢阿叔(Uncle Peter)返o黎...
佢o係CostCo買左D芝士雞包返o黎比我o地食...
好好食呀~!!
之後行o黎行去...
佢o地間屋可以通o黎通去ga...
又有得睇翡翠台woR~
夜晚食飯...婆婆煮ga!!
今晚係"冬至"ar~
都有好多煮ga...
食飽Aunti Kim帶左我o地去行mall...
好彩有得去mall ja...
因為我要買X'mas present比阿恩&阿珊...
仲有買birthday present to Alan...
首先我&阿珊一齊行...
Steph & Alan一齊行...
我同阿珊夾份買左件圍衣比Alan做birthday present...
因為聽日係佢生日aR~~
跟住我自己買多件圍衣比阿恩做X'mas present...
之後因為我要買X'mas present比阿珊...
所以我o地就各有各行...
之後Aunti Kim o黎車返我o地返home...
跟住就排隊沖涼...
等個頭乾左就訓覺lu~~