2005-01-10 09:39:12貓糧

出發去Boston

今日要等埋個郵包o黎先出去...
因為個郵包係阿恩個阿媽寄o黎...
入面有D野係要拎去Boston比佢阿叔...
終於等到la...
阿恩不知幾happy~
12點到..Carol & George就o黎接我o地...
首先車阿珊去Modesto Airpor...
after check in...
我地去左Parada Express eat lunch...
再同返阿珊去airport...
同阿珊話別後...
Carol地就車我地兩個去San Francisco...
除中塞左成個鐘頭車...><
成4點幾先去到SF...
跟住仲跟左Carol去左China Town買菜...
買完到成6點lu...
佢地再車我o地去聯叔叔home...
o係聯叔叔home stay左一陣...
之後就同埋佢兩個女&佢一齊去食越南粉...
食飽飽佢就車我地去SF airport la...
真係唔該晒佢la...^^"
跟住我o地去check in...
搞掂晒就入去...
又要我o地脫鞋...
又要拎部lap top出o黎...
不過算啦~對我o地搭飛機都冇咁驚先ma~~
入到去都仲有成大半個鐘先夠鐘登機...
所以我o地都係o係度等...
上到機就訓覺la...
因為o個時都差唔多11點lu...
(待續)