2004-12-20 08:39:12貓糧

人生道理

今朝起身同daddy地chat...
Steph send左o個幾日o係SF影D相比我...
我見到我有幾張相都勁肥...
之後即刻好激氣lor...><
跟住Steph陪阿珊返學校...
我就即刻o係度做左陣exercises...haha
跟住都係等packages...
點知等左好耐都係冇...= ="
大約1點到...
Marie(Steph host mom) 打o黎話佢o地會過o黎...
佢o地o黎到一陣...
我o地就跟佢o地車去Patterson...
第一眼見到佢o地依家個exchange student都打個"突"o.O
Julia佢肥左好多...-.-"
係咪個個女仔ge exchange student都一定會肥ga lei??
去到Marie屋企閒聊左一陣...
跟住2點半就去搵Carol地...
George o係度訓緊覺...
哈~嘈醒左佢添!!^^"
之後Carol都拜完神落o黎la...
跟住飲湯... 好飲~
之後George叫我o地幫佢手寫返d月結單...
4點就食飯...
有好多送woR...
有豉油雞, 粉絲煮蝦米, 燒鴨, 西蘭花, 蒸魚etc...
食到好飽~~haha^v^"
之後幫手執碗...
去左Sam’s買紅蘿蔔仔...
諗住星期1拎上機食...卡卡~
仲買左袋蘋果送比Carol...
返返去Carol度...
又聽佢講D人生道理...
不過佢講o黎講去都係o個D...
但係佢o地講ge都真係好有道理ge~
之後跟佢去左探佢個fd...
一去到就有隻西施狗衝出o黎歡迎我o地...
佢勁重lor... 我諗有成廿磅...
之後一入到去屋就食o野...
又食餅又食朱古力...
跟住就去搭巴士返Modesto la...
一落車勁凍lor...
呢幾日突然間凍左好多...
好似話得2度ja...><
返到home就take shower...
即刻成個人暖晒~^^
之後都係上網->訓覺!!