2004-12-19 13:39:12貓糧

仲未收到ga~><

今朝都係同屋企人&卓瑜chat...
跟住上網d/l劇集...
諗住等埋郵差o黎先陪阿珊去返Target換床...
點知個郵差成1點都仲未o黎...
但係因為Steph等緊佢阿媽個package...
入面有D野係諗住拎去Boston比佢阿叔ga...
不過我都等緊Pong send比我ge package...
但係我就唔急ge...
係驚我去完Boston返o黎會太遲拎個package...
之後個package會send返返HK ja...
咁就收唔到ga la...><
所以Steph就叫我同阿珊去Target換野...
佢就留o係home等下...
跟住晏D再o係mall會合...
兩點幾我同阿珊就去左Target換床...
之後諗住去Computer USA睇下D wireless ge card...
係用o黎比阿珊上網ge...
初頭以為得一種...
點知原來分幾種...
所以最後都冇買到...
況且我o地都就o黎去Boston la...
之後就去左mall同Steph會合...
行左陣就搭返bus go home lu...
跟住返到去就bump床...
因為佢o個個唔係電bump...
係要慢慢踩o黎bump...
之後食飯...飽飽~
跟住沖渡->上網->訓覺!!