2004-12-19 11:39:12貓糧

Last Day of the First Semester

今朝都係6點幾起身...
上網唔見屋企有人online...
媽咪 & Claire都冇返home eat dinner...
好似話叫左六姑姑上去陪阿嬤eat dinner...
同Tarcy chat...
個傻婆鼠左去人o地間房~
傾到8點半就offline la...
跟住去準備今日返學d野...
仲包左兩份聖誕禮物比個個星期4都車我返home ge女人&佢個仔ge gf...
拎左個大饅頭&一個小蘋果做Lunch...
之後9點半就出門口la...
因為今日ESL 10點開始考...
我仲要返去print hw...
點知返到去個個PC Lap都要做Final Exam...
搞到我要入到去即刻要print晒D功課...
做篇essay做左兩個鐘多D...
做完都12:15 la...
BFP上1點ga ma~~
因為我仲要print BFP ge final presentation...
所以我做完篇essay check都冇check過就交左啦!!
之後諗住行去BFP o個幢building個PC Lap print野...
點知o個個Lap又closed左...
搞到我又要走左去ESL o個度print...
行成兩個街口咁遠...><
人o地趕時間ga ma~~
我以最快ge步速行去行返...
12:45返返過去BFP幢building...
好彩仲有time可以食lunch ja...
不知幾肚餓~~
BFP個presentation要我o地都一齊評分...
咁當然冇得幫自己評分la!!
我係第5個出去present ge~~
好彩呢班得廿幾個人ja...
4點落堂...
跟住去左Library等阿成...
等左一陣佢同Ivy就o黎左啦~
跟住等埋Karen就出左去影相...
影左幾張...
之後佢o地就去左上堂...
我就搵埋阿珊一齊搭巴士去MJC West la...
去到帶左阿珊去Testing Center...
跟住我就去返我上堂o個度la...
見仲早就溫多陣書...
不過溫左陣就唔想溫...
之後撥左個輪比阿蔣...
見好耐冇打過比佢ma...
傾左陣就入左課室...
過左陣..
平時車我o個個女人&佢個仔個gf就o黎到...
佢o地仲送左份小聖誕禮物比我添~~
今次個Final Exam得50條MC...
所以15min後就做完做得lu...
上到o個個女人架車...
我就送我o個份聖誕禮物比佢o地!!
之後佢o地都好開心~haha^^
返到home就叮返d送&飯o黎食...
因為好肚餓woR~~
Carol仲打電話o黎叫我o地星期6晏晝3點幾返去食飯...
之後我就去左沖涼洗頭...
再同Tracy chat...
chat左好耐~~
我仲一路打od添...
11點就去訓lu!!