2004-12-16 09:39:12貓糧

洗得咁快ge...??

今日又開始放假啦~~
直至到下個星期四先要返學...
不過都要做Final & study la!!
朝早同媽咪o地chat...
晏D出左去交電費&去銀行禁錢...
呢排D錢好似洗得好快咁...
今個week媽咪先send左錢比我...
咁快就得返咁少咁ge~~><
我都唔係洗好多錢ja ma~|!
之後去左郵局買Money order交gas fee...
跟住我o地唔想咁快返home...
所以就o係downtown周圍行...
唔知點解今日downtown有好多人拍o野...
我o地仲去左間Thai Restaurant食lunch...
不過D野都幾似Chinese food...
我o地仲一齊食左舊超辣ge尖辣椒...><
食飽就行下先...
我o地行左去Sam's...
行左大半個鐘先行到去...
去到買左個apple pie and some fruit...
之後就take bus back home...
跟住睇埋套"心理心裹有個謎"...
我o地又話咁快睇晒D劇la!!
10點幾就訓覺lu~~